Auntie mukaan verkostoomme!

Auntien mielen hyvinvointipalvelut mukaan Koulutusseteli-palveluun!

Ajatus Auntiesta Mervi Lammiselle syntyi hänen itsensä kokeman työuupumuksen kautta. Sillä eihän se vain voi olla niin, että uupumisesta tulisi työelämän arkea. Ja että avun saaminen olisi niin hidasta, hankalaa ja yleensä auttamattomasti liian myöhäistä. Alkuperäinen ajatus Auntiesta oli mobiilipeli. Hyvin pian tuli kuitenkin selväksi, että mielen hyvinvoinnissa inhimillisyyttä ei voi korvata millään.

Kun arki tökkii, Auntie-ammattilainen auttaa

Ensimmäiset mielen hyvinvoinnin ammattilaiset liittyivät Auntien piiriin vuonna 2016. Nyt Auntie-ammattilaisia on 50 ja palvelukieliä kaksitoista. Auntien palveluja käyttävät kymmenien pienten asiantuntijayritysten, globaalien suuryritysten sekä julkisen sektorin työntekijät, työelämän eri käänteissä.

Auntie-ammattilaisilla on vahva osaaminen mielen hyvinvoinnin parissa. Auntie mahdollistaa pysähtymisen, pohtimisen ja perustelemisen. Auntie on ratkaisu tilanteeseen, jossa arki tökkii muttei kaadu vielä päälle. Kun joku puristaa jostain, eivätkä omat toimet johda parempaan. Auntie on helppo, nopea ja luotettava.

Esimerkkejä Auntie-Paketeista

Stressed Out

Onko “hyvä” stressi on kääntynyt vähemmän hyvän puolelle? Jääkö asioita hoitamatta ajan mennessä tulipalojen sammuttamiseen ja paikasta toiseen juoksemiseen?

Lost in Transition

Motivaatio hukassa? Tuntuuko siltä, että elät jonkun muun elämää kuin omaasi? Pitäisi tehdä päätöksiä, mutta mihin suuntaan?

Feeling Down

Onko ilo kadonnut elämästäsi? Eikö tulevaisuudessa ole juurikaan positiivisia juttuja joita odottaa?

Esitietokyselymme perusteella Auntie-ammattilainen voi valita sinulle jonkin toisen paketin kuin jonkin yllä mainituista.

Miten Auntie toimii?

Kun haluat käyttää Auntien palveluja, tee  ilmoittautumisen netin kautta. Ilmoittautumisen ja esitietokyselyn täyttämisen jälkeen Auntie-ammattilaisesi ottaa yhteyttä ja sopii videotapaamisten ajankohdat. Yleensä tapaamisia on kerran viikossa viiden viikon ajan. Tapaamisten välillä tehdään lyhyitä harjoituksia.

Lähde rohkeasti kohti parempaa arkea!

Ilmoittautumissivu: https://auntie.fi/kou-0427202/

Voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse: auntie@auntie.fi tai puhelimitse 050 380 5602.

Työnantajalle

Koulutussetelillä lisäät työntekijän motivaatiota kehittää itseään ja omaa osaamistaan. Työntekijä maksaa valitsemansa koulutuksen Koulutussetelillä kätevästi itse, jolloin sinulta säästyy aikaa sekä rahaa. Myös työsuhteen päättymiseen liittyvän koulutusvelvollisuuden voi ulkoistaa Koulutussetelillä.

Työntekijälle

Koulutusseteli mahdollistaa uudella tavalla oman osaamisesi kehittämisen sekä ammattitaidon ylläpitämisen. Saat vapaasti valita haluamasi koulutukset ja valmennukset juuri sinulle sopivaan aikaan paikasta riippumatta.

Kouluttajalle

Markkinoi koulutustarjontaasi suoraan työntekijöille Koulutussetelin avulla. Liittymällä verkostoomme mahdollistat työntekijöille vapauden valita tarvittavat koulutukset itse. Näin autat työntekijöitä kehittämään omaa osaamista ja ammattitaitoa.