Head coach Kari Wikholm #Wpsm konsultti-ja hr-toimisto on liittynyt koulutussetelin kumppaniverkostoon

Koulutusselin kumppaniverkostoon on saatu uusi toimija! Nyt koulutusseteleitä on mahdollista hyödyntää Head coach Kari Wikholm #Wpsm konsultti-ja hr-toimiston valmennuksissa.

Kari Wikholm perusti #konsulttitoimiston 2013 auttaakseen yrityksiä eri markkinoinnin ja hr-asioiden haasteissa digilatisaation muuttaessa voimakkaasti yhteiskuntaa. Heti yrityksen alussa oli hr-palvelut ja niiden kehittäminen läsnä yrityksen alkutaipaleella. Kari Wikholm, tai HC Wiki niin kuin suurin osa isosta yleisöstä hänet tuntee, on vetänyt useille sadoille ihmisille eri ura, -exit, -ja yt-valmennuksia yrityksen kriittisten haasteiden aikana. HC Wikillä on mittava oma tausta operatiivisena johtajana eri kaupan sektoreilta ja hän on palkannut, sekä joutunut irtisanomaan satoja henkilöitä vuosien varrella. Yksi syy oman toimiston perustamiseen oli velvollisuus edelleen auttaa niitä ihmisiä, jotka ovat joutuneet irtisanomisen piiriin.

HC Wikillä on myös ammattilaisurheilijatausta koripallon parissa (mm. FIBA tuomari), on luonnollista, että valmennukset sisältävät paljon harjoitteita ja osallistumista #itsejohtamisen kautta uuden uran luomiseen. #Wpsm on pitkään tehnyt yhteistyötä @mazhr menetelmän kautta (Mazhr Oy), jossa pyritään tunnistamaan henkilön tiedot, taidot ja persoonallisuuden piirteet paremmin. Kun tämä yhdistetään mentaaliharjoitteisiin syntyy #Wpsm motto:” Fiilis+Tekniikka=Uusi ura, jossa siis seurataan ”Fiilis” ja ”Tekniikka” polkua rinnakkain kohti uutta työpaikkaa.

Apuna #Wpsm toimistossa persoonallisuuden tunnistamisessa toimii apuvalmentaja Pertti Ratilainen, eli SC Pera, joka taas pureutuu ihmisen omiin tietoihin, arvoihin ja persoonallisuuden piirteisiin @Mazhr tuloksien avaamisen kautta, joita sitten hyödynnetään esim. luotaessa hissipuhetta, CV yhteenvetoa ja Lindkedin summary osiota. Kun kaikki tämä saadaan ”pakettiin” , on henkilön huomattavasti helpompi kohdata uusia työnhakumahdollisuuksia ja saada uusi työpaikka. SC Peran taustat tulevat myös urheilusta, jääkiekon puolelta (HIFK), joten on luontevaa, että kummatkin coachit tukevat henkilöä eri kulmista kohti yhteistä tavoitetta hyödyntäen myös urheilumaailmasta tuttuja käytäntöjä. HC Wiki ja SC Pera ovat lisäksi tunteneet toisensa lähes 20 vuotta.

#wpsm hr-palveluista voidaan rakentaa eri paketteja, jotka sisältävät yksilövalmennuksen ura ja tunnistamisen osiot tai sitten isompia ryhmävalmennuksia, jossa jokainen osallistujalle luodaan oma urasuunnitelma sekä oma @mazhr menetelmän mukainen tulos.

Tiedustelut ja tarjouspyynnöt

HC Wiki
#wpsm konsultti- ja hr-toimisto
kari.wikholm@wpsm.fi
puh 0400884253

Työnantajalle

Koulutussetelillä lisäät työntekijän motivaatiota kehittää itseään ja omaa osaamistaan. Työntekijä maksaa valitsemansa koulutuksen Koulutussetelillä kätevästi itse, jolloin sinulta säästyy aikaa sekä rahaa. Myös työsuhteen päättymiseen liittyvän koulutusvelvollisuuden voi ulkoistaa Koulutussetelillä.

Työntekijälle

Koulutusseteli mahdollistaa uudella tavalla oman osaamisesi kehittämisen sekä ammattitaidon ylläpitämisen. Saat vapaasti valita haluamasi koulutukset ja valmennukset juuri sinulle sopivaan aikaan paikasta riippumatta.

Kouluttajalle

Markkinoi koulutustarjontaasi suoraan työntekijöille Koulutussetelin avulla. Liittymällä verkostoomme mahdollistat työntekijöille vapauden valita tarvittavat koulutukset itse. Näin autat työntekijöitä kehittämään omaa osaamista ja ammattitaitoa.