Helsingin seudun kauppakamari on liittynyt mukaan Koulutussetelin kouluttajaverkostoon!

Kouluttajaverkostoomme on saatu jälleen yksi uusi kiinnostava kouluttaja, kun Helsingin seudun kauppakamari on liittynyt mukaan.

Helsingin seudun kauppakamari on monipuolinen yritysten kehittämispalvelujen tuottaja, joka tarjoaa käytännönläheistä ja ajankohtaista tietoa sekä tukea yritystoimintaan.

Helsingin seudun kauppakamari tarjoaa vuosittain n. 250 koulutustilaisuutta. Valittavana on eri mittaisten tilaisuuksien lisäksi monipuolisesti koulutuksia, kuten valmennuskokonaisuuksia, matkaseminaareja ja striimejä. Perinteisten koulutusten lisäksi KoulutusOnlinen verkkokursseilla pääsee syventämään ja ylläpitämään osaamista missä ja milloin vain.

Koulutussetelin ja Helsingin seudun kauppakamarin välillä solmitun yhteistyön myötä Koulutusseteleitä voi tästä lähtien käyttää myös Helsingin seudun kauppakamarin monipuolisiin palveluihin.

Lue lisää valmennuksista ja tilaisuuksista täältä: www.kauppakamarikauppa.fi

Kaikki Koulutussetelin kouluttajat löydät täältä: https://adinum.fi/kumppanit/

Työnantajalle

Koulutussetelillä lisäät työntekijän motivaatiota kehittää itseään ja omaa osaamistaan. Työntekijä maksaa valitsemansa koulutuksen Koulutussetelillä kätevästi itse, jolloin sinulta säästyy aikaa sekä rahaa. Myös työsuhteen päättymiseen liittyvän koulutusvelvollisuuden voi ulkoistaa Koulutussetelillä.

Työntekijälle

Koulutusseteli mahdollistaa uudella tavalla oman osaamisesi kehittämisen sekä ammattitaidon ylläpitämisen. Saat vapaasti valita haluamasi koulutukset ja valmennukset juuri sinulle sopivaan aikaan paikasta riippumatta.

Kouluttajalle

Markkinoi koulutustarjontaasi suoraan työntekijöille Koulutussetelin avulla. Liittymällä verkostoomme mahdollistat työntekijöille vapauden valita tarvittavat koulutukset itse. Näin autat työntekijöitä kehittämään omaa osaamista ja ammattitaitoa.